Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kép

 

A VÍZ HATÁSA AZ EGÉSZSÉGRE 

Nem tudtad? A víz (lehet szénsavmentes ásványvíz is) szervezetünk anyagcseréjében és az agyi működésekben kiemelt szerepet játszik.

 1—pohár víz, étkezés előtt 30 perccel, elősegíti az emésztést.

1—pohár víz, fürdés előtt lecsökkenti a vérnyomást.

1—pohár víz lefekvés előtt megelőzi az agyvérzést és az alvás közben gyakran előforduló szívrohamot.

 
Továbbá— A kielégítő vízellátottság javítja a tanuláshoz szükséges valamennyi képességet is.
 
A vízfogyasztás javítja a koncentrációt, növeli a mozgásképességet, javítja a szellemi és testi koordinációt, csökkenti a stresszt és segít szervezetünket méregteleníteni. És nem utolsó sorban felgyorsítja az anyagcserét, és ezáltal több kaloriát éget el.

Amit még tudnunk kell a vízfogyasztás szokásáról:

Itt most nincs szó, a nagymennyiségű sőr és bor folyadék fogyasztókról.

Az emberek 55-65%-a krónikusan vízhiányos.
 
Az emberek 37%-ánál a szomjúságérzet annyira gyenge, hogy gyakran összetévesztik az éhségérzettel, ezért akkor is esznek, amikor csak egy pohár vizet kellene inniuk - sokan ezért híznak el.
 
A nappali fáradtság elsőszámú okozója a vízhiány.
 
Már 2%  folyadékvesztés megzavarhatja a rövidtávú emlékezetet, nehézségeket okozhat az alapműveletek elvégzésénél; összpontosítási zavarokat egy képernyő, vagy egy kinyomtatott oldal felfogásánál.
 
Naponta 5 pohár víz elfogyasztása 45%-kal csökkenti a vastagbélrák veszélyét, a mellrákét 79%-kal és 50%-kal kevesebb a rizikó a hólyagrákra.

Folyamatban  lévő tanulmányok kimutatják, hogy a hát- és ízületi fájdalmakban szenvedők 80%-ánál naponta 8-10 pohár  víz csökkenti a fájdalmakat.

 Tényleg annyi vizet iszol, mint amennyi szükséges lenne?  8-10 pohár víz minden nap elengedhetetlen.

 Elgondolkodtál már azon, vajon mért szaporodnak, egyre nagyobb mértékben a cukorbetegek száma (ha nem genetikai eredetű), és a hasnyálmiriggyel kapcsolatos betegségek? Mi gyarló emberek szeretjük kényeztetni magunkat finom édességekkel. Ez még nem okozna gondot, ha mértékkel tesszük, mert a kismértékben elfogyasztott édességgel el tud bánni a szervezetünkben lévő enzim, vagy inzulin. Azonban a túlzott fogyasztással már nem. Civilizálódásunk egyik leghatásosabb, szervezetünkre legkárosabban hat, a mesterségesen édesített üdítő italok, és a kedvezőtlen anyagokat is tartalmazó Cola.

Tudod, mi a civilizáció legnagyobb vívmánya? Hogy mi emberek legyőztük a természetet, túlszárnyaltunk az eszén. Ebből aztán a kapzsi vagyonszerzők megállíthatatlanul profitálhatnak, a plafon pedig a csillagos ég. Következésképp: Kifizető nagy pénzeket áldozni az emberek manipulálására, a tájékozatlanságukra.

 SOSE FELEDD! 2 pohár víz rögtön felébredés után segíti a belső szervek működését. Ha lehet, a víz langyos legyen!

Ha a magad egészségével nem is törődsz, törődj a családodéval!!!

Még egy fontos tudnivaló a hidegen fogyasztott ételekről: Csak kevesen tudják, hogy a húsételek vagy a zsírban sült ételek (végül is, mindenfajta étel) hidegen való fogyasztása, mennyire károsan hatnak az érfalakra. Ez a veszélyforrás, még azokra is vonatkozik, akik vigyáznak a koleszterin szintjük emelkedésre.

  Mi is történik a hidegen fogyasztott ételekkel a szervezetben? A zsiradék egy része nem ürül ki a szervezetből, hanem rátapad az erek falára, idővel megkeményedik, és visszafordíthatatlan kárt okoz. A saját egészségünk érdekében, legalább annyit tegyünk meg, hogy a hidegen fogyasztott zsíros étel után (jobb, ha  minden hidegen fogyasztott étel után), igyunk meleg teát, vagy legalább langyos vizet. Az okos kínaiak, étkezés után, forró teát isznak.

 

 

 

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.